فویل طرح دار آلومینیومی طرح سنگ آنتیک

فویل طرح دار آلومینیومی طرح سنگ آنتیک - ایزوگام صدف گستر دلیجان

فویل طرح دار ایزوگام طرح سنگ آنتیک چیست؟

در حال حاضر جدیدترین فویل های طرح دار تولید شده و به صورت عمده به فروش می رسد که در صنعت ایزوگام از آن استفاده بسیاری می شود. فویل طرح دار آلومینیومی طرح سنگ آنتیک نقش ها و رنگ های متنوع داشته و بسیار زیبا و با کیفیت ۲۵ و ۳۰ میکرون ضخامت تولید می شوند که از جمله آنها فویل طرح دار آلومینیومی طرح سنگ آنتیک می باشد.

فویل های طرح دار مانند نقش چمنی، آجرنما، ورساچه، آجر نمای رنگی و غیره تولید می شود.
در واقع فویل طرح دار فویل طرح دار نوعی فویل جدید با فناوری تازه و پیشرفته است که می تواند جای خود را در صنایع دیگر هم باز کند.

قیمت فویل های طرح دار کمی گران تر از نوع ساده ی آن است اما با توجه به این که گستردگی استفاده از این فویل ها بیشتر است خرید آن ها مقرون به صرفه به نظر می رسد.

فویل های وارداتی طرح دار در هنگام ثبت سفارش مورد بررسی قرار می گیرند که با توجه به موجودی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند.

استفاده از فویل های طرح دار به دلیل مقاومت بالاتر آن ها و زیبایی خاصی که دارند در بیشتر صنایع بسته بندی هم مورد استفاده قرار می گیرد و در کارخانجات تولید ایزوگام هم استفاده از فویل های طرح دار از استقبال خوبی برخوردار است و برای استفاده در پروژه های ساختمانی توصیه می شود.

فویل آلومینیوم ایزوگام خوب چیست؟

نقشی که فویل آلومینیوم در استحکام ایزوگام دارد بسیار مهم است و می تواند توانایی و کاربرد آن را افزایش دهد.فویل آلومینیومی فویل آلومینیومی دارای درخشندگی خاصی است و از آن جایی که مقاومت بسیار زیادی در برابر باد وباران و تابش نور آفتاب دارد بیشتر مورد استقبال کارخانه های ایزوگام قرار می گیرد.

فویل های آلومینیومی در داخل کشور تولید می شوند و یا به صورت وارداتی به فروش می رسند و ضخامت مناسب برای تولید ایزوگام فویل ۱۴ میکرون است.

فروش فویل آلومینیومی به صورت عمده صورت می گیرد و با سفارش خرید امکان فروش و ارسال در اسرع وقت ممکن است.

فویل هایی که برای روکش ایزوگام به کار برده می شود ممکن است ساده و یا طرح دار بوده و از بهترین کیفیت برخوردار هستند.

فویل های آلومینویومی در بسیاری از صنایع کاربرد دارند و در صنعت بسته بندی انواع محصولات هم کاربرد ویژه ای دارند.

فویل های آلومینیومی برای مبدل های حرارتی و یا تولید ظروف یک بار مصرف و درب های بطری کاربرد دارد.

فویل طرح دار آلومینیومی طرح سنگ آنتیک - صدف گستر
ایزوگام طرح سنگ آنتیک – ایزوگام طرح دار صدف گستر

جنس فویل طرح دار ایزوگام چی هست؟

می توان اشاره کرد که به نوعی فویل طرح دار به دلیل ساختار جدید آن به فیلم آلومینیومی بیشتر شبیه است چرا که دارای فرمول تولید خاصی از نوع پلیمری است و نمی توان کاملا به آن فویل طرح دار اطلاق کرد. در هر حال کیفیت و ضخامت بالاتر آن سبب شده است که کارایی این محصول مورد توجه بسیاری قرار بگیرد.

طرح های متنوع و زیبایی که این فویل دارد می تواند تنوع کار تولید ایزوگام طرح دار را سبب شود و البته علاوه بر این گه این محصول دارای مزایای بسیاری است توصیه می شود که در هنگام خرید به نوع استفاده و کاربرد آن دقت کافی شود و تمام صرفه های اقتصادی در نظر گرفته شود.

فویل آلومینیومی دارای نمایندگی انحصاری فروش است و می توانید با توجه به اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می گیرد بسته به نیاز اقدام به خرید نمایید.

قیمت ایزوگام وابسته به نوع و رنگ و طرح با یکدیگر متفاوت بوده و تولید ایزوگام طرح دار به صورت کامپوزیت رنگی است.

قیمت فویل طرح دار چه فرقی با فویل عادی داره؟

فویل طرح دار آلومینیومی طرح سنگ آنتیک بسته به رنگ و نوع و تفاوت طرح ها با یکدیگر متفاوت است و حتی قیمت آن با فویل عادی هم اختلاف قیمت دارد چرا که دارای ضخامت بیشتری است و در عین حال دارای طرح های متنوعی است و گارنتی و ضمانت فروش آن هم از فویل های آلومینیومی معمولی بیشتر است.

فویل های آلومینیومی ساده و عادی با قیمت متری به فروش می رسند و تنوع رنگ ندارند اما فویل های طرح دار بر اساس نوع طرح ها و کاربرد آن ها طبقه بندی شده و برای فروش به صورت عمده ارسال می شوند. به هر حال خرید انواع فویل به صورت عمده و سفارش مستقیم و بدون واسطه ارزان تر تمام می شود.

فویل های ساده هم کاربرد زیادی دارند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و دارای کیفیت های متفاوتی هم هستند و فویل فویل های طرح دار فویل های طرح دار می تواند در صنایع بسته بندی و ایزوگام محصولات با بسته بندی های زیبا و یا عایق هایی با تنوع رنگ و طرح را در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

فویل طرح دار ایزوگام چه طرح هایی داره؟

تنوع طرح در فویل های ایزوگام بسیار زیاد است و هر یک از طرح ها را می توانید برای مکان مشخصی به کار ببرید.
طرح آجرنما، چمنی، ورساچه، یا طرح های رنگی از استقبال گسترده تری برخوردارند و کارایی آن ها و مقاومت و چسبندگی فویل آن ها مورد تایید قرار گرفته است.
فویل های طرح دار دارای استانداردهای جهانی هستند و هر یک از طرح ها با آزمایشات مکرر تولید شده اند و کارایی آن ها به اثبات رسیده است.

ایزوگام دو لایه تولید شده با روکش فویل طرح دار دارای فرمول جدید و کیفیت بالاتر است و در نتیجه نه تنها با انتخاب طرح های مختلف می توانید زیبایی و تنوع کار خود را بیشتر کنید بلکه بر میزان اعتماد مصرف کننده هم افزوده شده و عایق دو لایه با طرح های جدید می تواند نشان از تولید محصولی جدید و با کارایی بالا باشد.

کاربرد فویل طرح دار برای کجاست؟

فویل طرح دار در بسیاری از صنایع مانند صنعت بسته بندی و ایزوگام مصرف می شود و در حال حاضر کارخانجات تولید عایق های رطوبتی از آن استقبال روز افزونی کرده اند و با تولید ایزوگام با فویل طرح دار و به صورت دو لایه روکش دار رویکرد جدیدی را ارائه داده اند. فویل طرح دار با توجه به رنگ و طرح مورد نظر مود استفاده قرار می گیرد.
در صنعت ایزوگام ، یزوگام فویل طرح دار برای دیوارها، کف استخر، و یا زمین های ورزشی و بازی مورد استقبال قرار می گیرد. حتی تزیین ظروف با فویل های طرح دار در مجالس و مجامع مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. حتی فویل های طرح دار چوب و سنگ برای دیوارها استفاده می شود و مقرون به صرفه است. فویل های طرح دار با ایجاد رقابت در بازار می توانند به تولید کننده داخلی کمک شایانی کنند.

از کجا می تونم فویل طرح دار ایزوگام بخرم؟

اطلاعات فویل های طرح دار تولید داخل و یا وارداتی به صورت مداوم و با تغییر و نوسانات قیمت و یا با ورود محصولات جدیدتر از طریق آنلاین برای خریدار ارسال می شود و یا خرید به صورت ثبت سفارش و یا از طریق نمایندگی ها به سادگی و با قیمت مناسب انجام می شود.
سایت های اینترنتی و یا مراکز فروش معتبر و نمایندگی های فروش انواع فویل آلومینیوم طرح دار فویل طرح دار  را در اختیار صاحبان تولید قرار می دهند.

خرید اینترنتی و دریافت تغییرات قیمت و یا سفارش عمده به صورت سالیانه می تواند برای تولید مقرون به صرفه باشد و از این طریق سودجویانی که قیمت ها را به صورت کاذب بالا می برند هم کمتر به خریدار آسیب می زنند.

شرکت ایزوگام صدف گستر دلیجان

دفتر مرکزی فروش ایزوگام دلیجان :

۲۶۱۳۶۶۱۷ ۲۱ ۹۸+

مشاوره فروش و صادرات ایزوگام :

۹۱۸۸۶۶۲۱۲۳ ۹۸+

ایمیل شرکت صدف گستر دلیجان :

info@sadafgostar.com

ایزوگام صدف گستر دلیجان در اینستاگرام

آدرس کارخانه ایزوگام : استان مرکزی، شهرستان دلیجان ، کیلومتر ۵ جاده اصفهان، شهرک صنعتی، انتهای بلوار اصلی، سمت چپ

آدرس دفتر تهران : دارآباد خیابان پورابتهاج ساختمان پزشکان پلاک۱ بلوک A طبقه ۳ واحد ۲۰

موقعیت کارخانه ایزوگام صدف گستر دلیجان در نقشه گوگل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − ده =