تولید کننده ایزوگام sbs

تولید کننده ایزوگام sbs - صدف گستر

خرید ایزوگام sbs از صدف گستر با قیمت مناسب


آشنایی با بهترین تولید کننده ایزوگام sbs

امروزه ایزوگام به یکی از اصلی ترین بخش های مورد استفاده در اموری مثل ساختمان سازی تبدیل شده است. همانطور که مستحضر هستید تولید کنندگان ایزوگام، امروزه محصولات متنوعی را با نام و کاربرد های مختلف تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. یکی از این محصولات ایزوگام sbs می باشد. این نوع ایزوگام دارای مزایا و کاربرد های گوناگونی می باشد که در ادامه آن ها شرح خواهیم داد.
در این محتوا قصد داریم بهترین تولید کننده ایزوگام sbs را به شما سروران گرامی معرفی نماییم.

جهت مطالعه و بهره برداری از مطالب ذیل با ما همراه باشید.

ایزوگام sbs چیست؟

ایزوگام پلیمری اصلاح شده با sbs گونه خاصی از ایزوگام های موجود در بازار می باشد که اگر با کیفیت اصل و استاندارد های اساسی تولید شده باشد، ویژگی هایی نظیر خود ترمیمی دارد. لازم به ذکر است که این ویژگی عاملی بر آن شده تا به صورت مادام العمر، بتوان از این نوع ایزوگام استفاده نمود.

ایزوگام sbs یکی از خاص ترین و کاربردی ترین انواع ایزوگام می باشد. این نوع عایق رطوبتی دارای ویژگی های منحصر به فرد است، از این رو برای پروژه هایی خاص مورد استفاده قرار می گیرد. ایزوگام sbs که با نام ایزوگام نوع s نیز شناخته می شود دارای ظرفیت و مقاومت چندگانه می باشد.

این محصول با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته می شود و دارای حداقل عمر ۲۵ سال است. لازم به ذکر است که ایزوگام sbs مطابق با استاندارد های ملی ایران، استاندارد CE اروپا و استاندارد ISO-9001 تولید می شود. ایزوگام sbs در مناطق سردسیر به خوبی کار می کند.

تولید کننده ایزوگام sbs - صدف گستر
صدف گستر بهترین تولید کننده ایزوگام sbs

ایزوگام SBS چه خصوصیاتی دارد؟

به طور کلی تولید عایق رطوبتی sbs با استفاده از فناوری روز جهان و با کنترل کیفیت انجام می شود. اما این نوع عایق رطوبتی دارای خصوصیاتی منحصر به فرد است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  1. ایزوگام sbs دارای ضخامت ۵ میلی متری و وزن ۵۰ کیلوگرم می باشد.
  2. این نوع عایق رطوبتی از مقاومت بالایی برخوردار است.
  3. ایزوگام sbs از قیر پلیمری پالایشگاه درجه ۷۰/۶۰ تولید می شود.
  4. الیاف شیشه ای که در تولید این ایزوگام sbs استفاده می شود، نخ های درجه ۶۶ A است.
  5. الیاف پلی استر مورد استفاده در تولید این نوع عایق رطوبتی با چگالی ۱۵۰ گرم در مترمربع بهترین پلی استر است.
  6. مواد اولیه و پلیمر های SBS از بهترین کیفیت برخوردار می باشند.
  7. ایزوگام sbs دارای پارامترها و مشخصات فنی بالاتری نسبت به مشخصات استاندارد سازمان است. از این رو از محبوبیت بالایی برخوردار است.
  8. این ایزوگام از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است.

کیفیت ایزوگام تولید شده توسط بهترین تولید کننده ایزوگام sbs

ایزوگام sbs تولید شده توسط بهترین تولید کننده از انعطاف پذیری زیادی برخوردار می باشد. همچنین تا ۲۵- درجه سانتی گراد در سرما و در گرما تا حدود ۱۲۰ درجه سانتی گراد مقاومت دارد. طول عمر ایزوگام sbs حداقل ۲۵ سال می باشد. لازم به ذکر است که این نوع ایزوگام توسط شرکت صدف گستر تا ۱۰ سال گارانتی می شود.

قیمت ایزوگام sbs چقدر است؟

تولید ایزوگام sbs در نتیجه اصلاح قیر پلیمری با sbs انجام می شود. این نوع محصول در صورت خالص و اصل بودن، حالت خود ترمیمی دارد. در واقع اگر در قسمتی از آن آسیبی ایجاد شود، این قابلیت را دارد تا آن بخش را ترمیم کند. قیمت بالاتر این محصول نسبت به سایر عایق های رطوبتی، سبب شده است تا استفاده محدودتری از آن شود. لازم به ذکر است که ایزوگام sbs با توجه به نوع متریال مصرفی برای تولید، می توانند کیفیت های مختلفی داشته باشند. این نکته تاثیر زیادی در قیمت خرید ایزوگام می باشد.

تولید کننده ایزوگام sbs - صدف گستر
برترین شرکت تولید کننده ایزوگام sbs – صدف گستر

صادرات توسط تولید کننده ایزوگام sbs

ایزوگام sbs از شرایط بسیار مطلوبی برای صادرات برخوردار است. در واقع می توان گفت که این محصول در لیست خرید اکثر خریداران ایزوگام در سایر کشور ها می باشد. طول عمر طولانی ایزوگام sbs می تواند به عنوان مهم ترین ویژگی این محصول شناخته شود. از این رو بیشتر متقاضیان ایزوگام، انتخاب و خرید این نوع ایزوگام را در اولویت های خود قرار داده اند.

بهترین تولید کننده ایزوگام sbs

شرکت صدف گستر دلیجان به عنوان بهترین تولید کننده ایزوگام sbs در ایران شناخته شده است. این شرکت انواع عایق رطوبتی را با استفاده از بهترین و بروزترین تجهیزات تولید می کند. لازم به ذکر است که ایزوگام های sbs تولید شده در شرکت صدف گستر از کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه برخوردار می باشد. همچنین ایزوگام های تولیدی این کارخانه، شامل استانداردها و کیفیت های مختلفی می باشند. از این رو شما می توانید بر اساس نوع پروژه های خود، اقدام به خرید و سفارش محصول مورد نظر خود نمایید.

پیشنهاد ما به شما سروران گرامی

هدف شرکت صدف گستر دلیجان تولید ایزوگام و عایق های رطوبتی با کیفیت است. یکی از جدیدترین محصولات صدف گستر ایزوگام sbs است که با استفاده از قیر اصلاح شده با پلیمر sbs تولید می شود. همانطور که پیش تر ذکر کردیم ایزوگام sbs تولید شده توسط صدف گستر از کیفیت و استحکام بالا برخوردار است. همچنین این نوع عایق رطوبتی در شرکت صدف گستر از قیمت مناسب و مقرون به صرفه برخوردار می باشد.
شما سروران گرامی می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت خرید ایزوگام sbs با مشاوران ما در ارتباط باشید.

از همراهی همیشگی شما سروران گرامی سپاس گزاریم
تحریریه صدف گستر

ارتباط با شرکت ایزوگام صدف گستر دلیجان

دفتر مرکزی تولید ایزوگام دلیجان :

۰۲۱۲۶۱۳۶۶۱۷

مشاوره فروش و تولید ایزوگام :

۰۹۱۸۸۶۶۲۱۲۳

ایمیل شرکت صدف گستر دلیجان :

info@sadafgostar.com

آدرس کارخانه ایزوگام : استان مرکزی، شهرستان دلیجان ، کیلومتر ۵ جاده اصفهان، شهرک صنعتی، انتهای بلوار اصلی، سمت چپ

آدرس دفتر تهران : دارآباد خیابان پورابتهاج ساختمان پزشکان پلاک۱ بلوک A طبقه ۳ واحد ۲۰

موقعیت کارخانه ایزوگام صدف گستر دلیجان در نقشه گوگل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 3 =