قیمت ایزوگام طرح دار استخری

قیمت ایزوگام طرح دار استخری - صدف گستر

بهترین تولید کننده ایزوگام طرح دار استخری در تهران - صدف گستر


قیمت ایزوگام طرح دار استخری چقدر است؟

امروزه مصرف انواع عایق رطوبتی در صنعت ساختمان سازی بسیار چشمگیر است. با رشد محصولات فراوانی که هر یک کاربرد های متفاوتی دارند، ایزوگام طرح دار بسیار جدید است. شرکت صدف گستر با تولید عایق های رطوبتی طرح دار برای نمای جانبی و بیرون ساختمان ها، دیوارها و استخرها به میزان زیادی در کاهش هزینه ها موفق عمل کرده است. از این رو در این محتوا قصد داریم تا بگوییم قیمت ایزوگام طرح دار استخری چقدر است؟

جهت مطالعه محتوای ذیل با ما همراه باشید.

ایزوگام طرح دار استخری

یکی از روش های عایق بندی استخر، ایزوگام کردن آن می باشد. اما این تنها روش موجود برای این کار به شمار نمی رود. علاوه بر شرایطی که در زیرسازی برای نصب ایزوگام باید موجود باشد، ممکن است گاهی اوقات استفاده از ایزوگام بهترین روش ممکن نباشد. لازم به ذکر است که باید پیش از تصمیم گیری برای ایزوگام طرح دار استخر، وضعیت زیرسازی، شکل و کاربرد استخر را با کارشناسان با تجربه در میان بگذارید تا بهترین و اقتصادی ترین روش را بیابید. استفاده از روش نادرست برای ایزولاسیون استخر باعث افزایش هزینه ها و نفوذ آب به لایه های زیرین خواهد شد.

قیمت ایزوگام طرح دار استخری - صدف گستر
فروشنده انواع ایزوگام طرح دار در تهران – صدف گستر

استفاده از ایزوگام طرح دار در استخرها یکی از کاربردی ترین روش ها است که علاوه بر افزایش کارایی که به ایزوگام می بخشد و از رطوبت جلوگیری می کند، ظاهری متفاوت و زیبایی دارد. از این رو در استخرها کاربرد زیادی دارد. در واقع می توان گفت که ایزوگام های طرح دار استخری به استخرها نمایی خاص می دهند و در زیباسازی اولیه استخرها تاثیر زیادی دارد.

انواع ایزوگام طرح دار استخری ( قیمت ایزوگام طرح دار استخری )

قیمت هر رول عایق رطوبتی استخری از نوع طرح دار که دارای تفاوت برند و تفاوت طرح هستند می تواند نرخ های مختلفی را هم داشته باشد. کیفیت نیز یکی از مهم ترین عوامل مشخص کننده قیمت کالا می باشد. ایزوگام ها بر اساس کیفیت به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. ایزوگام پلیمری
  2. ایزوگام اکسیده

فرق ایزوگام پلیمری و اکسیده در این است که ایزوگام های پلیمری از قیر مرغوب تولید می شوند. جدا از کیفیت، ایزوگام رنگی و طرح دار در انواع تک لایه و دو لایه تولید می شوند که خود باعث ایجاد اختلاف در قیمت آن ها می شود. ایزوگام های تک لایه نازک تر و انعطاف پذیرتر می باشند. این نوع ایزوگام ها ارزانتر از نمونه ایزوگام دو لایه طرح دار با همان کیفیت تولیدی هستند.

مشخصات ایزوگام های استاندارد

  1. قیر به کار رفته در تولید این ایزوگام ها از نوع پالایشگاهی با چسبندگی بالا می باشد.
  2. این ایزوگام ها از نوع پلیمری هستند. در نتیجه به علت کیفیت بالا قیمت ایزوگام طرح دار پلیمری بالاتر از نمونه های نامرغوب به فروش می رسد.
  3. ایزوگام های استاندارد دارای نماد ملی استاندارد می باشند.
  4. الیاف به کار رفته در تولید این نوع ایزوگام ها متراکم تر و فشرده تر بوده در نتیجه ضخامت آن نیز به نسبت ایزوگام های نامرغوب کم تر است.
  5. ایزوگام های با کیفیت بوی طبیعی قیر دارند.
  6. بسته بندی آن ها معمولی می باشد.

ایزوگام های طرح دار چه کاربردی دارند؟

ایزوگام طرح دار استخری زمانی در طرح های مختلف ارائه می شوند که فقط در ضد آب بودن نقش نداشته باشند یا برای جلوگیری از اتلاف انرژی یا سایر مزایای استفاده از ایزوگام مورد استفاده قرار نگیرد. اما می تواند با طرح های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. در حالی که قدرت و ثبات خود را حفظ می کند. از مهم ترین کاربرد های ایزوگام طرح دار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کاربرد آن در استفاده از پارکینگ های عمومی و خصوصی
  2. استفاده از آن در کف و لبه استخرها
  3. کاربرد آن برای استفاده در نمای ساختمان و ساخت و ساز ساختمان
  4. کاربرد آن در استفاده از کف و راه روهای ساختمان

قیمت ایزوگام طرح دار استخری

ایزوگام های طرح داری که مناسب برای ایزولاسیون کف و دیواره استخرها هستند با شیوه نصب توسط نصاب ماهر می توانند نسبت به ارائه کیفیت و دوام عمر ایزوگام مهم ترین نقش را داشته باشد. انتخاب ایزوگام مناسب برای استخر را با زیرسازی مناسب و استفاده از پرایمرها با دوام عمر بالاتری می توانید مورد استفاده قرار دهید.

قیمت ایزوگام طرح دار استخری - صدف گستر
خرید ایزوگام طرح دار استخری با قیمت مناسب – صدف گستر

در تولید ایزوگام های طرح دار، شرکت صدف گستر دلیجان از فویل استفاده کرده است که در قیمت ها تاثیر دارد و بیشتر فویل های مورد استفاده در ایزوگام ها از خارج وارد می شوند. در نتیجه نوسانات قیمت در تولید ایزوگام های طرح دار مختلف، باعث تغییر قیمت های آن ها می شود. شکل ظاهری ایزوگام در تعیین قیمت ها و همچنین عملکرد ایزوگام نقش مهمی دارد. چرا که هر چه کیفیت پوشش بالاتر باشد، ماندگاری آن بهتر است. البته قیمت هر رول ایزوگام طرح دار به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله مهم ترین آن ها عبارتند از:

  1. نوسانات بازار
  2. پارچه مورد استفاده
  3. پلی استر مورد استفاده
  4. لایه های ایزوگام مربوطه
  5. اندازه ایزوگام مربوطه
  6. شکل ظاهری ایزوگام (ساده، رنگی، پودری، نایلکسی)

کلام آخر

صدف گستر دلیجان یکی از بهترین شرکت های تولید کننده ایزوگام در ایران می باشد. این شرکت انواع ایزوگام از جمله ایزوگام طرح دار را با متریال با کیفیت و مرغوب تولید کرده و با قیمت مناسب به مخاطبین خود ارائه می دهد. شما سروران می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت ایزوگام طرح دار استخری با مشاوران ما در ارتباط باشید.

با تشکر از همراهی شما بزرگواران
تحریریه صدف گستر

ارتباط با شرکت ایزوگام صدف گستر دلیجان

دفتر مرکزی تولید ایزوگام دلیجان :

۲۶۱۳۶۶۱۷ ۲۱ ۹۸+

مشاوره فروش و تولید ایزوگام :

۹۱۸۸۶۶۲۱۲۳ ۹۸+

ایمیل شرکت صدف گستر دلیجان :

info@sadafgostar.com

آدرس کارخانه ایزوگام : استان مرکزی، شهرستان دلیجان ، کیلومتر ۵ جاده اصفهان، شهرک صنعتی، انتهای بلوار اصلی، سمت چپ

آدرس دفتر تهران : دارآباد خیابان پورابتهاج ساختمان پزشکان پلاک۱ بلوک A طبقه ۳ واحد ۲۰

موقعیت کارخانه ایزوگام صدف گستر دلیجان در نقشه گوگل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =