قیمت هر متر مربع ایزوگام با نصب

قیمت هر متر مربع ایزوگام با نصب - صدف گستر

بهترین شرکت تولید کننده انواع ایزوگام در تهران - صدف گستر


قیمت هر متر مربع ایزوگام با نصب چقدر است؟

در دنیای امروزی با توجه به وجود انواع مختلف ایزوگام از نطر کیفیت و قیمت، مهم ترین مسئله هنگام خرید ایزوگام کیفیت و قیمت هر متر مربع ایزوگام با نصب می باشد. اگر قصد خرید ایزوگام را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت و قیمت ایزوگام نکته بسیار مهمی می باشد. چرا که اگر از ایزوگام نامرغوب در سطح پشت بام یا عایق بندی قسمت های مختلف ساختمان استفاده کنید، ممکن است که هزینه های بیشتری را پرداخت کنید.

جهت مطالعه محتوای ۴ دقیقه ای با ما همراه باشید.

ایزوگام چیست؟

ایزوگام نوعی عایق رطوبتی می باشد که در انواع ساختمان ها و محل های مختلف آن از جمله سرویس بهداشتی، استخر، حمام، دیوارها و پشت بام ها نصب می‌ شود. این عایق در واقع جایگزین مناسبی برای شیوه سنتی قیرگونی می باشد. البته لازم به ذکر است که ایزوگام از نظر نصب و دوام و ماندگاری مزیت بیشتری نسبت به شیوه قدیمی (قیرگونی) دارد.

ایزوگام شامل ورقه‌ ها و الیافی از جنس پلی استر و آلومینیوم و یا تیشو است که با قیر به هم متصل شده ‌اند. لازم به ذکر است که ماده اصلی تشکیل دهنده این عایق، قیر می باشد. از ایزوگام برای عایق کردن پی و فونداسیون ساختمان ها، عایق بندی پشت بام ها، استخرها، کانال های آبیاری، مخازن، سدها و پل ها استفاده می شود. اغلب ایزوگامی که در عایق بندی مورد استفاده قرار می گیرد یکی از دو نوع پلیمری و یا دمیده (قیر دمیده) است.

انواع ایزوگام بر اساس مواد تشکیل دهنده آن ها

انواع ایزوگام بر اساس مواد تشکیل دهنده عبارتند از:

ایزوگام های پلیمری

ایزوگام های پلیمری از ۶۰ الی ۷۰ درصد قیر خالص، یک لایه فویل آلومینیومی با ضخامتی برابر با ۱۴ تا ۱۶ میکرون، یک لایه تیشو، یک لایه پلی استر، پودر تالک، پوشال و گونی پلاستیکی تشکیل شده اند. از جمله مهم ترین ویژگی های عایق های پلیمری می توان به مرغوبیت و دوام آن اشاره کرد.

ایزوگام های دمیده

عایق های دمیده از قیر دمیده، یک لایه فویل آلومینیومی با ضخامتی برابر با ۱۴ تا ۱۶ میکرون، یک لایه تیشو، یک لایه پلی استر، گونی پلاستیکی و پودر تالک تشکیل شده اند. لازم به ذکر است که عایق های دمیده از مرغوبیت کمتری نسبت به ایزوگام های پلیمری برخوردار هستند.

قیمت هر متر مربع ایزوگام با نصب - صدف گستر
خرید ایزوگام و نصب آن با قیمت مناسب توسط صدف گستر

انواع ایزوگام بر اساس روکش آن ها

انواع ایزوگام ها بر اساس روکش آن ها عبارتند از:

ایزوگام های روکش دار (فویل دار)

عایق های روکش دار یا فویل دار برای عایق بندی سطوحی همچون پشت بام ها که در برابر تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

ایزوگام های بدون روکش (ساده)

عایق های بدون روکش یا ساده برای عایق بندی سطوحی همچون سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند. این عایق ها به عنوان عایق زیرکار مورد استفاده قرار می گیرند.

ایزوگام های سنگریزه ای

از عایق های سنگریزه ای جهت عایق بندی سطوحی که نماسازی و زیبایی آن ها برای افراد مهم است استفاده می شود.

مزایای استفاده از ایزوگام

  1. نصب سریع و آسان
  2. مقاوم در برابر ضربات وارده و پانچ استاتیکی
  3. مقاوم در برابر پارگی و فشار هیدرو استاتیکی
  4. عدم نیاز به برف روبی
  5. هزینه مناسب و مقرون به صرفه
  6. مقاوم در برابر اشعه UV
  7. نفوذ ناپذیری در برابر آب و رطوبت
  8. وزن کم آن

طریقه نصب ایزوگام

برای داشتن و بهره بردن از یک ایزوگام مناسب، کیفیت لایه ایزوگام تنها ۳۰ درصد تاثیر دارد. ۷۰ درصد دیگر آن نیز کیفیت نصب لایه می باشد. در نتیجه افراد باید دقت کنند که ایزوگام خریداری شده حتماً توسط افراد متخصص نصب شود. در غیر این صورت حتی بهترین لایه ها هم بیشتر از ۱ سال کارایی نخواهند داشت.

قیمت هر متر مربع ایزوگام با نصب - صدف گستر
نصب ایزوگام توسط بهترین شرکت با تخفیف ویژه – صدف گستر

عوامل موثر در قیمت هر متر مربع ایزوگام با نصب

قیمت و هزینه نصب ایزوگام به عوامل زیادی همچون مساحت و متراژ کار، نوع مصالح مورد نیاز و حمل و نقل و ایاب ذهاب بستگی دارد. هر یک از انواع مختلف ایزوگام مثل تک لایه و دو لایه شامل تیشو و پلی استر و یا ایزوگام با روکش آلومینیوم از نظر قیمت خرید و هزینه نصب با یکدیگر متفاوت هستند.

از جمله عوامل دیگر که در قیمت خرید و نصب ایزوگام موثر می باشد، شرکت تولید کننده آن می باشد. شرکت‌ های تولید کننده ایزوگام اغلب برای پایین نگه داشتن قیمت ها معمولاً طوری آن ها را طراحی می کنند که ارتفاع آن از ۴۰ میلی متر و وزن هر رول آن از ۴۰ کیلوگرم پایین تر نباشد.

کلام آخر

قیمت هر متر مربع ایزوگام با نصب برای بسیاری از افراد امری مهم و تعیین کننده می باشد. در واقع همه افراد به دنبال اقتصادی تر بودن هزینه ها و کیفیت بالای محصولات می باشند. شرکت صدف گستر دلیجان یکی از بهترین مراکز تولید کننده ایزوگام در تهران می باشد. این شرکت انواع عایق رطوبتی را با کیفیت بسیار بالا تولید می کند. لازم به ذکر است که قیمت هر متر مربع ایزوگام با نصب در صدف گستر بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد. شما سروران گرامی می توانید جهت دریافت مشاوراه رایگان در رابطه با خرید و نصب ایزوگام و استعلام قیمت هر متر مربع ایزوگام با نصب با مشاوران ما در ارتباط باشید.

از همراهی شما عزیزان سپاس گزاریم
تحریریه صدف گستر

ارتباط با شرکت ایزوگام صدف گستر دلیجان

دفتر مرکزی تولید ایزوگام دلیجان :

۲۶۱۳۶۶۱۷ ۲۱ ۹۸+

مشاوره فروش و تولید ایزوگام :

۹۱۸۸۶۶۲۱۲۳ ۹۸+

ایمیل شرکت صدف گستر دلیجان :

info@sadafgostar.com

آدرس کارخانه ایزوگام : استان مرکزی، شهرستان دلیجان ، کیلومتر ۵ جاده اصفهان، شهرک صنعتی، انتهای بلوار اصلی، سمت چپ

آدرس دفتر تهران : دارآباد خیابان پورابتهاج ساختمان پزشکان پلاک۱ بلوک A طبقه ۳ واحد ۲۰

موقعیت کارخانه ایزوگام صدف گستر دلیجان در نقشه گوگل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =