نحوه نصب ایزوگام چگونه است؟

نحوه نصب ایزوگام چگونه است؟ - صدف گستر

نحوه نصب ایزوگام با کیفیت در تهران با قیمت مناسب - صدف گستر


بهترین کارخانه در نحوه نصب ایزوگام چگونه است؟

امروزه نصب عایق های پوششی بر روی پشت بام ها و حتی دیوار منازل و ادارات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. حال افراد زیادی تلاش دارند تا از بهترین ایزوگام برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به اماکن خود استفاده کنند. بهتر است بدانید در کنار نوع ایزوگام انتخابی توسط مشتری، نصب، اجرا و راه اندازی کامل ایزوگام نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. حال اگر ایزوگام به صورت صحیح نصب نشود، باعث می شود که کارایی ایزوگام پایین بیاید. با خرید ایزوگام از بهترین کارخانه می توانید از نصابان خبره آن کارخانه استفاده کنید. حال در این مقاله می خواهیم به این سوال رایج نحوه نصب ایزوگام چگونه است؟ پاسخ دهیم.

لطفاً جهت مطالعه ادامه مطالب ۴ دقیقه ای ذیل با ما همراه باشید.

تجهیزات مورد نیاز برای نصب ایزوگام

نصابان برای نصب صحیح و ایمن ایزوگام در هر مکان و با هر مقیاسی به یک سری وسایل نیاز دارند. حال بعضی از این ابزار ها را به صورت زیر بیان می کنیم.

  1. تیغ موکت بری
  2. لباس مناسب
  3. کفش کف صاف
  4. دستکش نسوز
  5. عینک مخصوص
  6. کلاه ایمنی
  7. کپسول آتش نشانی
  8. کمچه و ماله
  9. جارو
  10. مشعل ایزوگام کاری و فندک برای روشن کردن
نحوه نصب ایزوگام چگونه است؟ - صدف گستر
نصاب ماهر همراه با بهترین نحوه نصب ایزوگام با کیفیت در تهران – صدف گستر

مراحل نصب ایزوگام | نحوه نصب ایزوگام چگونه است؟

مراحل نصب ایزوگام را به صورت خلاصه به صورت زیر بیان می کنیم.

مرحله اول: تمیز کردن

بهتر است بدانید سطحی که قرار است روی آن ایزوگام نصب شود باید کاملاً تمیز و عاری از هر گونه آلودگی و گرد و غبار باشد. پس در ابتدا باید پشت بام یا داخل ساختمان یا هر جای دیگری که قرار است ایزوگام شود را تمیز کنید.
نکته قابل توجه این است که اگر محل مورد نظر تمیز نباشد با استفاده از قیر یا همان پرایمر نمی‌ توان اتصال خوبی را برای نصب ایزوگام به سطح زیرین تضمین کرد.
بهتر است سطح مورد نظر را هر چقدر هم که بزرگ باشد، به اندازه‌ ای که می‌ توانیم با استفاده از جارو و حتی آب کاملاً تمیز کنیم. اگر سطح را با آب شست و شو دادید برای نصب ایزوگام باید به سطح مورد اجازه دهیم تا کاملاً خشک شود تا ایزوگام به درستی روی سطح نصب شود.

مرحله دوم: درزگیری

پس از مرحله تمیز کردن به مرحله درزگیری می رسیم. شاید ترک‌ ها و شکاف‌ هایی در سطح مورد نظر وجود داشته باشند. حال اگر ایزوگام را روی این ترک ها نصب کنید، این ترک ها خود را بیشتر نشان می دهند.
پس بهتر است ترک‌ های ریز و کوچک را با استفاده از قیر یا همان پرایمر کاملاً بر طرف کنید.
بهتر است بدانید برای ترک ها و شکاف‌ های بزرگ‌ تر بایدبه صورت جدا گانه وارد عمل شوید.
بهتر است بر آمدگی‌ هایی مانند انتهای میلگرد یا سر ستون را با کاتر برش دهید.

مرحله سوم: زیر سازی

بعد از تمیز کردن و بر طرف شدن همه ترک‌ ها و شکاف‌ ها بهتر است برای زیر سازی بر اساس نوع سطح اقدام کنید.
حال در اغلب موارد سطح زیرین از جنس سیمان و در مواردی دیگر سطح از جنس موزاییک و آسفالت می باشد. برای زیر سازی در یک سطح سیمانی از مشتقات قیری محلول در حلال نفتی و برای آسفالت از مشتقات قیری محلول در آب استفاده می‌ کنند.
توجه داشته باشید که باید مواد را روی سطح به صورت یکنواخت پخش کنید و برای خشک شدن آن باید ۲۴ ساعت صبر کنید. پس از خشک شدن باید سطح مورد نظر را دوباره تمیز کنید.

مرحله چهارم: شیب بندی

باید از قبل سطح مورد نظر را شیب بندی کنید. حال باید شیب بندی‌ ها را به سمت آب‌ رو‌ ها جهت سازی کنید. در فرآیند نصب ایزوگام دقت در این شیب بندی توسط عامل اجرای ایزوگام بسیار مهم می باشد. در واقع نصابان باید سعی کنند که این شیب را در تمامی سطح مورد نظر رعایت کنند.
بهتر است بدانید اجرای غیر یکنواخت می‌ تواند باعث به هم خوردن این شیب بندی و جمع شدن آب در یک محل مخصوص شود. حال نصب ایزوگام باید به گونه‌ ای انجام شود که این مسیر را منحرف کند. برای این کار نصابان، عایق‌ های رطوبتی را موازی با مسیر شیب نصب می کنند.

بهتر است بدانید محل‌ هایی که دارای زاویه ۹۰ درجه هستند را باید فیله کشی یا ماهیچه کشی کنید. برای این کار شیب بندی چهار گوشه محل مورد نظر و قسمت‌ های دیگر باید به نحوی صورت گیرد که آب بر روی یک قسمت جمع نشود. حال باید آب ها را به سمت لوله ها هدایت کنید. بهترین راه حل برای جمع نشدن آب ها، هدایت آب به طرف ناودان ها، چاهک‌ های آب رو و زیر کولر ها می باشد.

نحوه نصب ایزوگام چگونه است؟ - صدف گستر
فروش ایزوگام همراه با تخفیف ویژه در نصب ایزوگام – صدف گستر

مرحله پنجم: نصب ایزوگام

در این مرحله ابتدا باید همه رول‌ های ایزوگام را باز کنید. برای این کار ابتدا بر چسب و سپس پوشش پلاستیکی ایزوگام را جدا کنید. حال گاهی لازم است با حرات دادن رول‌ هایی که زیادی به هم چسبیده‌ اند را باز کنید.
به این نکته توجه کنید که فشار زیادی برای باز کردن رول‌ ها باعث پارگی و ایجاد ضعف در ساختار ایزوگام می‌ شود.

سخن پایانی

در پاسخ به این سوال رایج نحوه نصب ایزوگام چگونه است؟ می توان گفت با استفاده از نصابان خبره می توانید با نصب درست ایزوگام از هزینه های اضافی جلوگیری کنید. حال اگر ایزوگام های با کیفیت را تهیه کنید می توانید اماکن خود را در برابر خطرات احتمالی سرما و گرما و رطوبت و تابش نور خورشید بیمه کنید.

شرکت صدف گستر بیش از ۱۰سال است که انواع ایزوگام با بالاترین کیفیت تولید می کند. این شرکت تمامی محصولات خود را با بهترین قیمت به شما ارائه می دهد.

برای دریافت مشاوره رایگان جهت خرید انواع ایزوگام با بالاترین کیفیت و استعلام قیمت نصب ایزوگام با مشاوران ما در صدف گستر در ارتباط باشید.

ارتباط با شرکت ایزوگام صدف گستر دلیجان

دفتر مرکزی تولید ایزوگام دلیجان :

۰۲۱۲۶۱۳۶۶۱۷

مشاوره فروش و تولید ایزوگام :

۰۹۱۸۸۶۶۲۱۲۳

ایمیل شرکت صدف گستر دلیجان :

info@sadafgostar.com

آدرس کارخانه ایزوگام : استان مرکزی، شهرستان دلیجان ، کیلومتر ۵ جاده اصفهان، شهرک صنعتی، انتهای بلوار اصلی، سمت چپ

آدرس دفتر تهران : دارآباد خیابان پورابتهاج ساختمان پزشکان پلاک۱ بلوک A طبقه ۳ واحد ۲۰

موقعیت کارخانه ایزوگام صدف گستر دلیجان در نقشه گوگل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 2 =