تولید و نصب عایق رطوبتی سرویس بهداشتی

تولید و نصب عایق رطوبتی سرویس بهداشتی - صدف گستر

برترین شرکت تولید و نصب عایق رطوبتی سرویس بهداشتی در تهران - صدف گستر


بهترین شرکت تولید و نصب عایق رطوبتی سرویس بهداشتی

عایق کاری سرویس های بهداشتی به علت احتمال ریزش و تجمع آب در کف حمام و سرویس بهداشتی، امری ضروری می باشد. عایق کاری سرویس بهداشتی به دو صورت انجام می شود. در واقع عایق کاری هم با استفاده از ایزوگام و هم با قیرگونی صورت می گیرد. از این رو ما در این محتوا قصد داریم تا بهترین شرکت تولید و نصب عایق رطوبتی سرویس بهداشتی را به شما سروران گرامی معرفی کنیم.

جهت مطالعه محتوای ۴ دقیقه ای با ما همراه باشید.

انواع عایق رطوبتی

همانطور که پیش تر ذکر کردیم، انواع عایق رطوبتی که امروزه در ایران و در صنعت ساختمان سازی قابل اجرا هستند عبارتند از:

۱- قیرگونی:

عایق رطوبتی قیرگونی از انواع عایق های رطوبتی است که قدمت آن نسبت به عایق ایزوگام و عایق پلیمری بالاتر است. برای اجرای این عایق از دو مواد اصلی قیر و گونی استفاده می شود. کیفیت و کارایی این عایق تا حد زیادی به کیفیت مواد اولیه و مجریان آن بستگی دارد. عمر قیرگونی با توجه به منطقه آب و هوایی و نحوه اجرای این عایق ممکن است متفاوت باشد.

تولید و نصب عایق رطوبتی سرویس بهداشتی - صدف گستر
صدف گستر شرکت نصب عایق رطوبتی در تهران

۲- ایزوگام:

ایزوگام نوعی عایق رطوبتی می باشد. از این عایق برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به مناطق مختلف ساختمان استفاده می شود. کیفیت و کارایی این عایق تا حد بالایی به کارخانه تولید کننده و مشخصات تولید آن بستگی دارد. هر چه ایزوگام تولیدی بیشتر استانداردهای تولید ایزوگام را رعایت کرده باشد، کارایی بهتری از خود نشان خواهد داد. عمر مفید ایزوگام حداقل ۱۵ سال برآورد می شود.

ایزوگام ها به دلیل مزایای زیادی که دارند مورد استقبال بیشتری قرار گرفته اند. لازم به ذکر است که ایزوگام مناسب ترین عایق نسبت به رطوبت است و وزن سبکی دارد. با این وجود نسبت به عایق های دیگر قیمت مناسبتری دارد و برای مصرف کننده مقرون به صرفه تر است.

۳- عایق رطوبتی پلیمری:

عایق پلیمری از انواع عایق های جدیدی است که با استفاده از تکنولوژی به وجود آمده است. این عایق رطوبتی با توجه به توانایی چسبندگی بالایی که نسبت به هر سطحی دارد، طرفداران زیادی دارد. هزینه این عایق نسبت به ایزوگام و قیرگونی بیشتر است.

نحوه عایق کاری سرویس بهداشتی

  1. ابتدا باید کف دستشویی به کمک سیمان کار، سیمان کاری شود. همیشه یک لایه سیمان قبل از قیرگونی بر روی سطح سرویس بهداشتی به کار می رود. سپس لایه های قیرگونی به صورت افقی و عمودی اجرا می شوند. پس از سیمانکاری لوله های باقی مانده از فاضلاب باید به درستی برش زده شوند. در هنگام بریدن لوله های فاضلاب قبل از ایزوگام کاری از حرارت برای اینکار استفاده نکنید.
  2. در ادامه سطح سیمان کاری شده را برای ایزوگام کاری و بهتر چسبیدن ایزوگام با قیر پوشش می دهیم. قیرگونی کف سرویس ها در دو لایه گونی و سه لایه قیر اجرا می شود. پس از آن برای اطمینان از غیرقابل نفوذ بودن آب، سرویس بهداشتی را به آب می بندیم.
  3. پس از آن ایزوگام ها را برش داده و لوله های فاضلاب، روی کف شور، و سطح را به دقت ایزوگام کاری کنید. در هنگام نصب ایزوگام بر روی زاویه ۹۰ درجه دقت کافی را به عمل آورید.

دلایل تولید و نصب عایق رطوبتی سرویس بهداشتی

با تولید و نصب عایق رطوبتی سرویس بهداشتی از ایجاد کپک و قارچ در سقف و بین کاشی های دیوار جلوگیری می شود. در ساختمان های قدیمی اصلی ترین دلیل قارچ و کپک، ایراد ایزوگام و قیرگونی دیوار یا کف سرویس بهداشتی است. تماس مداوم آب با کاشی های توالت و حمام موجب نفوذ آب به زیر کاشی ها می شود. در صورتی که سیستم عایق بندی مشکل داشته باشد، به زودی شاهد کپک های بد رنگ روی کاشی ها خواهید بود. علاوه بر این حتماً می دانید که ایزوگام کردن ساده ترین راه برای  جلوگیری از نم و نشتی در ساختمان است.

لازم به ذکر است که ایزوگام ها، یک عایق حرارتی خوب نیز به حساب می آیند. در شرایطی که دیوارهای خارجی و حمام به هم متصل هستند ایزوگام کردن دیوار ضروری تر است. در زمستان عایق دیوارها با ایزوگام موجب گرم نگه داشتن حمام می شود. در این صورت نیازی به شوفاژ و وسایل گرمایشی در حمام نیست. به محض باز کردن دوش آب گرم، حمام گرم و مطبوع خواهد شد. ایزوگام حمام حتی می تواند هزینه های مصرف انرژی را نیز کاهش دهد.

تولید و نصب عایق رطوبتی سرویس بهداشتی - صدف گستر
خرید عایق رطوبتی سرویس بهداشتی با قیمت مناسب – صدف گستر

قیمت تولید و نصب عایق رطوبتی سرویس بهداشتی

در کشور ما ایران با توجه به آب و هوا و وجود منابع عظیم نفتی، متداول ­‌ترین عایق رطوبتی قیرگونی است. این عایق با گذشت زمان جای خود را به عایق های رطوبتی پیش ­ساخته (ایزوگام) داده است. هزینه عایق کاری سرویس بهداشتی با عایق رطوبتی جایگزین ایزوگام، از ایزوگام گرانتر است. در واقع تقریباً برابر با هزینه عایق بندی سرویس بهداشتی با قیرگونی است و ارزش این را دارد با صرف هزینه بیشتر از زیان های احتمالی که در آینده امکان دارد با نشت آب از سرویس بهداشتی باعث خراب شدن سقف طبقه پایین شود جلوگیری کنید و ساختمان را در برابر نشت آب بیمه کنید.

پیشنهاد ما به شما سروران گرامی

یکی از بهترین شرکت های تولید و نصب عایق رطوبتی سرویس بهداشتی در ایران صدف گستر می باشد. این شرکت با استفاده از متریال با کیفیت تمامی محصولات خود را تولید می کند. لازم به ذکر است که تمامی محصولات صدف گستر از قیمت مناسب و مقرون به صرفه برخوردار است. شما سروران گرامی می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و خرید بهترین ایزوگام سرویس بهداشتی با مشاوران ما در ارتباط باشید.

از همراهی شما عزیزان سپاس گزاریم
تحریریه صدف گستر

ارتباط با شرکت ایزوگام صدف گستر دلیجان

دفتر مرکزی تولید ایزوگام دلیجان :

۲۶۱۳۶۶۱۷ ۲۱ ۹۸+

مشاوره فروش و تولید ایزوگام :

۹۱۸۸۶۶۲۱۲۳ ۹۸+

ایمیل شرکت صدف گستر دلیجان :

info@sadafgostar.com

آدرس کارخانه ایزوگام : استان مرکزی، شهرستان دلیجان ، کیلومتر ۵ جاده اصفهان، شهرک صنعتی، انتهای بلوار اصلی، سمت چپ

آدرس دفتر تهران : دارآباد خیابان پورابتهاج ساختمان پزشکان پلاک۱ بلوک A طبقه ۳ واحد ۲۰

موقعیت کارخانه ایزوگام صدف گستر دلیجان در نقشه گوگل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =