خرید ایزوگام طرح دار برای دیوار

خرید ایزوگام طرح دار برای دیوار - صدف گستر

خرید ایزوگام طرح دار برای دیوار با قیمت مناسب - صدف گستر


خرید ایزوگام طرح دار برای دیوار با قیمت مناسب

استفاده و خرید ایزوگام طرح دار برای دیوار در مناطق مرطوب که باران بیشتری در آن می بارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. چرا که این محصول تمام ویژگی های یک ایزوگام معمولی را دارد. همچنین از روکش های زیبا در تولید آن استفاده شده است. این روکش ها می توانند نمای خانه شما را به طرحی زیبا تبدیل کند. خرید ایزوگام طرح دار برای دیوار شما را از زیبا سازی مجدد نما بی نیاز خواهد ساخت. چرا که در طرح های زیادی تولید می شود و سلیقه های مختلف را به خود جذب می کند.

جهت مطالعه محتوای ۴ دقیقه ای با ما همراه باشید.

ایزوگام طرح دار برای دیوار

ایزوگام دیوار قطعاً یکی از کارهایی است که قبل از به اتمام رسیدن ساختمان باید به طور صحیح و اصولی انجام شود. در عملیات ساخت و ساز هر بنایی که در مقابل نفوذ آب و بارندگی قرار می گیرد ایزولاسیون یا همان عایق کاری بخش های مورد نظر جزو ضروری ترین کارها قرار دارد.

اما تا مدت ها قبل به علت کم اهمیت جلوه دادن قیمت سوخت و انرژی، عایق کاری قسمت خارجی دیوارها و ایزوگام نما ساختمان ها آنچنان مورد توجه قرار نمی گرفت. همین امر در دراز مدت سبب ایجاد هزینه های بالا و گاهاً خسارت های فراوانی به ساختمان می شد.

خوشبختانه امروزه با رویکرد جدیدی که سازندگان به مبحث بهینه سازی انرژی دارند، عایق کاری نما و دیوارها با ایزوگام به خوبی انجام شده و تقریباً جزو لاینفک عملیات ساخت و ساز بناهای مسکونی و تجاری است.

خرید ایزوگام طرح دار برای دیوار - صدف گستر
بهترین تولید کننده ایزوگام طرح دار برای دیوار در تهران – صدف گستر

ویژگی های ایزوگام طرح دار برای دیوار

تمامی ایزوگام های تولیدی به هر دو صورت فویل دار و بدون فویل تولید می گردند که انتخاب را برای مصرف کننده تا حدودی راحت تر کرده اند. لازم به ذکر است که هر ایزوگامی برای دیوار و نما مناسب نمی باشد. بر خلاف عایق کاری بام و سرویس های بهداشتی و … از ریزه کاری های ویژه ای برخوردار است. برخی از آن ها عبارتند از:

  1. ایزوگام دیوار باید در زمان نصب از چسبندگی بالا و قابل قبولی برخوردار باشد.
  2. ایزوگام دیوار باید از قیر مرغوب ساخته شده تا در دراز مدت آسیب نبیند.
  3. ایزوگام مخصوص دیوار حتماً باید فویل دار باشد تا در برابر حرارت آفتاب هم عایق باشد.

بهترین ایزوگام طرح دار برای دیوار

ایزوگام طرح دار برای دیوار در سالیان اخیر بسیار پر فروش و پر طرفدار است. این ایزوگام جایگزین بسیار مناسب و پر کاربردتری برای کاغذ دیواری ها و رنگ ها به حساب می آیند. چرا که این ایزوگام ها، با عایق کاری از دیوار ساختمان مراقبت می کنند و باعث  افزایش طول عمر دیوار می شوند. همچنین علاوه بر این به دلیل طرح دار بودنشان باعث زیبایی نیز می شوند. همچنین خرید ایزوگام طرح دار برای دیوار بسیار به صرفه است و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. زیرا دیگر دیوار نیازی به رنگ و یا کاغذ دیواری ندارد.

قیمت ایزوگام های طرح دار دیوار

قیمت ایزوگام طرح دار برای دیوار بسته به رنگ و انواع آن با یکدیگر متفاوت می باشد. حتی قیمت آن با ایزوگام های عادی نیز متفاوت می باشد. چرا که دارای ضخامت بیشتری نسبت به ایزوگام فویل دار عادی می باشد. همچنین در عین حال ضمانت اجرایی و فروش آن هم از ایزوگام های فویل دار آلومینیومی معمولی بیشتر است. ایزوگام آلومینیومی عادی با واحد قیمت متری به فروش می رسند. اما قیمت ایزوگام های طرح دار بر اساس نوع طرح ها و کاربرد آن ها طبقه بندی شده و برای فروش به صورت عمده به نمایندگی های سطح کشور ارسال می شوند.

خرید ایزوگام طرح دار برای دیوار - صدف گستر
فروشنده ایزوگام طرح دار برای دیوار – صدف گستر

خرید ایزوگام طرح دار برای دیوار

خرید ایزوگام طرح دار برای دیوار با ارزان ترین قیمت یکی از مسائلی است که با وضعیت کنونی می تواند خواسته افراد زیادی باشد. همانطور که پیش تر گفتیم ایزوگام های آلومینیومی عادی با واحد قیمت متری به فروش می رسند. اما قیمت ایزوگام های طرح دار بر اساس نوع طرح و کاربرد آن طبقه بندی می شوند. خرید انواع ایزوگام طرح دار به صورت عمده و سفارش مستقیم و بدون واسطه از کارخانه، برای افراد ارزانتر تمام می شود.

اگر بخواهیم در مورد عوامل موثر بر قیمت هر رول ایزوگام طرح دار صحبت کنیم، باید گفت که پوشش ظاهری ایزوگام در تعیین قیمت ها و همچنین کارکرد ایزوگام نقش موثری دارد. چرا که هر چه پوشش با کیفیت تر باشد ایزوگام مربوطه طول عمر بالاتر و ماندگاری بهتری دارد.

کلام آخر

انتخاب ایزوگام طرح دار برای سطوح مختلف ساختمان مانند کف پشت بام و یا دیوارهای بیرونی می تواند یک گزینه بسیار مناسب شمرده شود. زیرا در مقایسه قیمت خرید ایزوگام طرح دار برای دیوار با سایر نماهای قابل اجرا که بتوانند عایق بودن را نیز پشتیبانی کنند، ایزوگام طرح دار بسیار به صرفه تر خواهند بود. شما سروران گرامی می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و خرید انواع ایزوگام طرح دار با مشاوران ما در ارتباط باشید.

از همراهی شما عزیزان سپاس گزاریم
تحریریه صدف گستر

ارتباط با شرکت ایزوگام صدف گستر دلیجان

دفتر مرکزی تولید ایزوگام دلیجان :

۲۶۱۳۶۶۱۷ ۲۱ ۹۸+

مشاوره فروش و تولید ایزوگام :

۹۱۸۸۶۶۲۱۲۳ ۹۸+

ایمیل شرکت صدف گستر دلیجان :

info@sadafgostar.com

آدرس کارخانه ایزوگام : استان مرکزی، شهرستان دلیجان ، کیلومتر ۵ جاده اصفهان، شهرک صنعتی، انتهای بلوار اصلی، سمت چپ

آدرس دفتر تهران : دارآباد خیابان پورابتهاج ساختمان پزشکان پلاک۱ بلوک A طبقه ۳ واحد ۲۰

موقعیت کارخانه ایزوگام صدف گستر دلیجان در نقشه گوگل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 11 =