فروش بهترین عایق رطوبتی دیوار

فروش بهترین عایق رطوبتی دیوار - صدف گستر

آشنایی با انواع عایق رطوبتی برای دیوار - صدف گستر


فروش بهترین عایق رطوبتی دیوار در تهران

انواع عایق رطوبتی دیوار برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت از داخل و خارج ساختمان تولید می شود. متاسفانه افراد زیادی با مزایای آب بندی و عایق بندی ساختمانی آشنا نیستند. همچنین بیشتر سازندگان و پیمان کاران با نحوه عایق بندی ساختمان آشنا نیستند. لازم به ذکر است که اکثر ساختمان ها پر از نشتی و ترک هستند که بعضی از این ترک ها آشکار هستند و می توان برای رفع آن اقدام کرد. اما بیشتر ترک ها و نشتی ها آشکار نیستند و برای رفع آن نیاز به تشخیص یک متخصص داریم. ما در این محتوا قصد داریم رابطه با فروش بهترین عایق رطوبتی دیوار در تهران صحبت کنیم.

جهت بهره برداری از مطالب ذیل با ما همراه باشید.

عایق رطوبتی چیست؟

رطوبتی که به دنبال شستشو و بارش برف و باران در خانه‌ ها ایجاد می‌ شود می‌ تواند بر دیوار قسمت‌ های مختلف خانه مانند سرویس بهداشتی، نمای بیرونی خانه و بخش‌ های دیگر تاثیر بگذارد. همچنین می تواند موجب نم دادن و پوسته شدن رنگ دیوار شود که با گذشت زمان، طول عمر مصالح را کاهش داده و به فرسودگی سریع تر سازه منجر می‌ شود.

عایق ‌رطوبتی در واقع یک پوشش جایگزین برای انواع عایق ‌رطوبتی سنتی مانند قیرگونی، ایزوگام و قیر گونی و کاهگل است. عایق ‌رطوبتی دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر انبساط و انقباض مصالح در یک سازه است که به راحتی نیز اجرا و ترمیم می‌ شود.

عایق رطوبتی دیوار باران گیر

برای عایق کردن دیوار های باران گیر بهترین نوع عایق، استفاده از عایق اکریلیک می باشد. این عایق به منظور آب بندی دیوار هایی استفاده می شود که در معرض بارش مستقیم باران هستند و رطوبت زیادی را جذب می‌ کنند. در صورت عدم استفاده از عایق ‌رطوبتی بر روی دیوار های باران گیر، این دیوارها نم داده و ساختمان دچار نشست خواهد شد. این نوع عایق به علت خاصیت کشسانی که دارد ترک‌ های موجود در سطوح را کاملاً پوشش می‌ دهد. حتی به کاهش ترک دیوار پس از اعمال عایق هم کمک می‌ کند.

فروش بهترین عایق رطوبتی دیوار - صدف گستر
فروش عایق رطوبتی دیوار با قیمت مناسب – صدف گستر

عایق رطوبتی دیوار زیر زمین

عایق کاری دیوار زیر زمین باید همراه با عایق کاری ساختمان انجام شود. متداول‌ ترین عایقی که برای دیوارهای زیر زمین استفاده می‌ شود، قیرگونی یا مقوای قیر اندود است. این عایق همچون عایق پشت بام اجرا می‌ شود. عایق کاری دیوار زیر زمین باید از بالا به پایین باشد و لایه‌ های گونی به صورتی روی هم قرار بگیرند که رطوبت نتواند از زمین به داخل دیوار نفوذ پیدا کند.

عایق رطوبتی دیوار برشی

در مهندسی سازه، دیوار برشی به دیواری گفته می‌ شود که از قطعات برشی ساخته شده و وظیفه خنثی کردن بارهای جانبی وارد شده بر سازه را از جمله باد و زلزله بر عهده دارد. برای عایق بندی این دیوارها از موم پرایمر استفاده می‌ شود که به شدت قابل نفوذ است و تمام درزهای دیوار را پر می‌ کند.

نصب انواع عایق رطوبت دیوار

نصب انواع عایق رطوبت دیوار با استفاده از موارد زیر امکان پذیر می باشد:

۱- استفاده از فیلم ورق های انعطاف پذیر

ورق های انعطاف پذیر معمولاً برای آب بندی دائمی نشت های بزرگ که در معرض دید هستند، استفاده می شود. فیلم پلی اتیلن متداول ترین نوع ورق های انعطاف پذیر است. این فیلک ورق ها در ضخامت های ۰۰۳ تا ۰.۰۰۸ اینچ در دسترس می باشند. پلی اتیلن معمولی به عنوان یک مانع برای بخار استفاده می شود. اما اگر در نوع متقاطع خریداری شده باشد، مانع بخار نمی باشد. بلکه به عنوان یک عایق
رطوبتی با قابلیت تنفس عمل خواهد کرد که اجازه می دهد بخار آب از آن عبور کند.

۲- واشر

واشرها اتصالات بین فلز و شیشه را در سیستم هایی مثل پنجره می بندند. همچنین به عنوان وقفه های حرارتی بین مصالح ساختاری رسانا عمل می کنند. برخی از واشرها نیز برای ایجاد مهر و موم بین مصالح ساختمانی و جلوگیری از نشت هوا و رطوبت طراحی شده اند.

۳- انواع نوارها

نوارها در مدل های متنوع تولید می شوند و می توانند انواع درزها را مهر و موم کند. این آب بند نسبت به انواع دیگر مواد آب بندی بیشتر مستعد ابتلا به شکست خواهد بود. چرا که چسب های نازک آن در برابر خشک شدن و حرکت پانل ها مقاومت ندارند. فویل ساخته شده از لاستیک بوتیل بهترین نوع نوار مجرایی است، زیرا به خوبی تمیز می شود. اما به گرد و غبار بسیار حساس است و به نصب دقیق احتیاج دارد.

فروش بهترین عایق رطوبتی دیوار - صدف گستر
بهترین تولید کننده عایق رطوبتی دیوار در تهران – صدف گستر

۴- چسب ضد رطوبت دیوار

برای پیوند زدن فیلم، پانل های نازک، واشر و نوار می توان از چسب ضد رطوبت دیوار استفاده کرد. چسب های نازک به عنوان پوشش ضد رطوبت دیوار برای چسبندگی به سطوح تمیز نیاز دارند. چسب هایی که قابلیت اعمال کردن در لایه های ضخیم تر را داشته باشند، برای بیشتر سطوح سخت ساختمانی مناسب هستند.

۵- پر کننده های دستی

شما می توانید لاستیک فوم و فایبرگلاس را درون حفره ها قرار دهید تا جلوی حرکت هوا و رطوبت را بگیرید. از مواد پر کننده معمولاً در ترک ها، شکاف ها و حفره هایی استفاده می شود که به دلیل عدم دسترسی و وجود درزهای بیش از حد، سطح داخلی نمی تواند آب بندی شود.

شرکت فروش بهترین عایق رطوبتی دیوار

شرکت صدف گستر دلیجان بهترین تولید انواع عایق رطوبتی و ایزوگام می باشد که در سال ۱۳۸۲ تاسیس شده است. این شرکت با استفاده از با کیفیت ترین متریال ها محصولات خود را تولید کرده و با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به شما عزیزان ارائه می دهد.

جمع بندی

همانطور که پیش تر گفتیم صدف گستر از تولید کننده بهترین عایق رطوبتی و ایزوگام می باشد. مشاوران خبره صدف گستر همواره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. شما سروران گرامی می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و خرید بهترین عایق رطوبتی دیوار با مشاوران ما در ارتباط باشید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان
تحریریه صدف گستر

ارتباط با شرکت ایزوگام صدف گستر دلیجان

دفتر مرکزی تولید ایزوگام دلیجان :

۲۶۱۳۶۶۱۷ ۲۱ ۹۸+

مشاوره فروش و تولید ایزوگام :

۹۱۸۸۶۶۲۱۲۳ ۹۸+

ایمیل شرکت صدف گستر دلیجان :

info@sadafgostar.com

آدرس کارخانه ایزوگام : استان مرکزی، شهرستان دلیجان ، کیلومتر ۵ جاده اصفهان، شهرک صنعتی، انتهای بلوار اصلی، سمت چپ

آدرس دفتر تهران : دارآباد خیابان پورابتهاج ساختمان پزشکان پلاک۱ بلوک A طبقه ۳ واحد ۲۰

موقعیت کارخانه ایزوگام صدف گستر دلیجان در نقشه گوگل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =