ایزوگام sbs صدف گستر دلیجان

ایزوگام sbs صدف گستر دلیجان

تولید و فروش ایزوگام sbs با کیفیت - صدف گستر دلیجان


قیمت ایزوگام sbs صدف گستر دلیجان چقدر است؟

امروزه عایق های رطوبتی یا همان ایزوگام ها توجه بسیاری از ساختمان سازها، تعمیر کنندگان ساختمان و شهروندان را به خود جلب کرده است. اما این در حالی است که در کنار ایزوگام های با کیفیت و استاندارد، ایزوگام های نامرغوب و بی کیفیت نیز در بازار موجود است. متاسفانه افراد به علت ناآگاهی از این موضوع و سوء استفاده برخی از تولید کنندگان، متحمل خسارت هایی سنگین می شوند. از این رو در این محتوا قصد داریم قیمت ایزوگام sbs صدف گستر دلیجان را به شما عزیزان ارائه دهیم.

جهت مطالعه محتوای ۴دقیقه ای با ما همراه باشید.

عایق رطوبتی (ایزوگام) چیست؟

به طور کلی عایق های رطوبتی پیش ساخته، از یک لایه الیاف شیشه مسلح با نخ شیشه و یک لایه پلی استر سوزنی نبافته تشکیل شده اند. این دو لایه با ترکیبی از قیر اصلاح شده اشباع می شوند. همانطور که می دانید قیر در مقابل عوامل محیطی همچون گرما، سرما و اشعه ماورا بنفش آسیب پذیر است.

به این ترتیب که در تابستان روان و در زمستان ترد و شکننده می شود. همچنین در مقابل اشعه خورشیدی نیز ساختار خود را از دست می دهد، از این رو با استفاده از پلیمر های سازگار آن را در کارگاه ها اصلاح می کنند.

انواع عایق های رطوبتی و کاربرد آن ها

همانطور که پیش تر ذکر کردیم عایق رطوبتی محصول مشترکی است از الیاف پلی استر سوزنی نبافته و تیشو (الیاف شیشه) نخدار که با ترکیبات قیری اصلاح شده و با پلیمرها آغشته شده است. استاندارد عایق رطوبتی اجباری بوده و به ۳‌ دسته تقسیم می شود که عبارتند از:

  1. عایق رطوبتی نوع S: این عایق رطوبتی مخلوط اشباع کننده قیر اصلاح شده با پلیمر SBS می باشد. لازم به ذکر است که این عایق در هر منطقه ای با هر نوع آب و هوایی قابل نصب است. مقوامت این عایق رطوبتی در برابر سرما ۱۰- درجه و در برابر گرما ۱۰۰+ درجه می باشد.
  2. عایق رطوبتی نوع A: این عایق رطوبتی مخلوط اشباع کننده قیر اصلاح شده با پلیمر APP است. این نوع عایق رطوبتی نیز در هر منطقه ای با هر نوع آب و هوایی قابل نصب می باشد. لازم به ذکر است که مقوامت این عایق رطوبتی در برابر سرما ۵- درجه و در برابر گرما ۱۲۰+ درجه می باشد.
  3. عایق رطوبتی نوع O: عایق رطوبتی نوع O مخلوط اشباع کننده قیر اکسیده است. این عایق رطوبتی خود نیز به دو دسته تقسیم می شود.
    الف) عایق رطوبتی نوع O ویژه مناطق گرمسیر و معتدل: مقاومت در برابر سرما ۵+ و مقاومت در برابر گرما ۹۰+
    ب) عایق رطوبتی نوع O ویژه مناطق سردسیر: مقاومت در برابر سرما ۰ و در برابر گرما ۸۰+
ایزوگام sbs صدف گستر دلیجان
خرید ایزوگام sbs با قیمت مناسب از صدف گستر

ایزوگام sbs چیست؟ ( ایزوگام sbs صدف گستر دلیجان )

امروزه به منظور اصلاح قیر و خصوصیات فیزیکی آن از اصلاح کننده های SBS (استایرن، بوتادین، استایرن) استفاده می شود که با نام ایزوگام نوع S شناخته می شوند.

همچنین محصولاتی که در ترکیب قیری آن ها از APP (اتکتیک پلی پروپیلن) استفاده می شود نیز ایزوگام نوع BBP (نوع A) نام دارند.

به طور کلی به منظور کاهش آثار مخرب اشعه UV آفتاب و صدمات مکانیکی به محصول نصب شده و همچنین جدایش کافی لایه های رولی پیش از نصب، از پوشش های سنگ ریزه ای پولکی (Slate flake)، سیلیس، پودر تالک یا فویل آلومینیوم استفاده شده است.

ایزوگام sbs صدف گستر دلیجان با کیفیت بالا و با استفاده از بهترین متریال تولید می شود. همچنین ایزوگام sbs صدف گستر دلیجان استحکام بالایی دارد.

کاربرد ایزوگام sbs صدف گستر دلیجان

با توجه به استحکام کششی بالا، پایداری حرارتی و انعطاف پذیری بسیار زیادی که ایزوگام ها دارند، برای کلیه کاربری ها اعم از ساختمان ها و بناهای مختلف، تونل، استخر، پل و سرویس های بهداشتی، جهت عایق بندی رطوبتی، به صورت تک لایه یا ترکیبی از لایه ها استفاده می شوند. عایق بندی خطوط انتقال سیالات جهت محافظت آن ها از خوردگی و پوسیدگی در اثر عوامل جوی و رطوبت با محیط های شیمیایی با استفاده از لایه مناسبی از محصولات ایزوگام امکان پذیر است.

تولید ایزوگام sbs صدف گستر دلیجان با استاندارد ملی ایران

به طور کلی برای تولید ایزوگام sbs صدف گستر دلیجان آزمایش های استاندارد برای تعیین کیفیت ایزوگام انجام می شود. این آزمایش ها به شرح ذیل می باشند:

  1. مقاومت عایق رطوبتی در برابر پارگی
  2. مقاومت کششی اتصالات عایق رطوبتی ایزوگام
  3. میزان انعطاف پذیری (دمای تاب خمشی) عایق رطوبتی پیش ساخته در برابر سرما
  4. مقاومت کششی عایق های رطوبتی
  5. مقاومت عایق رطوبتی در مقابل اشعه خورشید
  6. مقاومت عایق رطوبتی پیش ساخته در مقابل نفوذ بخار آب
  7. پایداری عایق رطوبتی در برابر حرارت

به این ترتیب بهترین مارک ایزوگام موجود در بازار تولید می شود. ایزوگام sbs صدف گستر دلیجان دارای استاندارد ملی ایران و استاندارد CE اروپا و ایزو ۹۰۰۱ هستند. لازم به ذکر است که عایق رطوبتی SBS برای مناطق سردسیری بسیار عالی است.

ایزوگام sbs صدف گستر دلیجان

شرکت صدف گستر دلیجان با داشتن چندین سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع عایق رطوبتی فعالیت می کند. همچنین این شرکت علاوه بر فعالیت بسیار گسترده و قوی در امر صادرات، با داشتن نمایندگی ها و کادر حرفه ای  و متخصص، آماده ارائه مشاوره رایگان برای انجام پروژه های عایق کاری و نصب و اجرای ایزوگام نیز می باشد. از این رو ایزوگام sbs صدف گستر دلیجان ، در بسیاری از پروژه ها با صنایع مهم و سازمان های معتبر و شرکت های بزرگ همکاری دارد.

ایزوگام sbs صدف گستر دلیجان
بهترین تولید کننده ایزوگام sbs در تهران – صدف گستر دلیجان

جمع بندی

همانطور که پیش تر ذکر کردیم یکی از بهترین تولید کنندگان ایزوگام sbs، شرکت صدف گستر دلیجان می باشد. این مجموعه با بکارگیری برترین متخصصان و پرسنل انواع عایق رطوبتی را با کیفیت بالا تولید می کند. همچنین تمامی محصولات این مجموعه با استفاده از بروزترین دستگاه ها و تجهیزات تولید می شوند.

شما سروران گرامی می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام هزینه ها با مشاوران ما در ارتباط باشید.

از همراهی همیشگی شما سروران سپاس گزاریم
تحریریه صدف گستر

ارتباط با شرکت ایزوگام صدف گستر دلیجان

دفتر مرکزی تولید ایزوگام دلیجان :

۰۲۱۲۶۱۳۶۶۱۷

مشاوره فروش و تولید ایزوگام :

۰۹۱۸۸۶۶۲۱۲۳

ایمیل شرکت صدف گستر دلیجان :

info@sadafgostar.com

آدرس کارخانه ایزوگام : استان مرکزی، شهرستان دلیجان ، کیلومتر ۵ جاده اصفهان، شهرک صنعتی، انتهای بلوار اصلی، سمت چپ

آدرس دفتر تهران : دارآباد خیابان پورابتهاج ساختمان پزشکان پلاک۱ بلوک A طبقه ۳ واحد ۲۰

موقعیت کارخانه ایزوگام صدف گستر دلیجان در نقشه گوگل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =