قیمت انواع ایزوگام شرق در تهران

قیمت انواع ایزوگام شرق در تهران - صدف گستر

بهترین قیمت انواع ایزوگام شرق با کیفیت در تهران - صدف گستر


آشنایی با قیمت انواع ایزوگام شرق در تهران

امروزه یکی از مهم‌ترین اهدافی که باید هنگام ساختن یک ساختمان به آن ها توجه کنید، حفاظت ساختمان ها در برابر شرایط بد آب و هوایی می باشد. در گذشته با وجود منابع نفتی، برای جلوگیری از رطوبت و نم ساختمان‌ ها از قیر و گونی استفاده می کردند اما امروزه از ایزوگام ها برای محافظت از ساختمان ها استفاده می کنند. ایزوگام شرق یکی از بهترین نوع ایزوگام ها می باشد. برای جلوگیری از مشکلات احتمالی در تمام مکان ها می توانید با بهترین قیمت انواع ایزوگام شرق در تهران راخریداری کنید تا ساختمان های خود را در برابر این مشکلات محافظت کنید.

جهت مطالعه ادامه مطالب ۴ دقیقه ای ذیل با ما همراه باشید.

 ایزوگام شرق چیست؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی از ایزوگام ها برای محافظت از ساختمان ها استفاده می کنند. ایزوگام ها دارای صرفه اقتصادی بالاتر و عمر مفید بیشتری برای ما می باشند. کاربرد بسیار زیاد ایزوگام ها در عدم پوسیدگی و وزن بسیار سبک این ایزوگام ها می باشد. بهتر است بدانید ترمیم این ایزوگام ها بسیار آسان می باشد. ایزوگام شرق در برابر عواملی همچون آب، رطوبت، گرما، سرما و اشعه ماوراء بنفش خورشید بسیار مقاوم است. حال ایزوگام شرق جزء یکی از مهم‌ ترین عایق‌ هایی هست که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

کاربرد ایزوگام شرق

ایزوگام عایق رطوبتی است که برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به هر سطحی استفاده می‌ شود. مهم ترین ماده تشکیل‌ دهنده ایزوگام ها، قیر می باشد. بهتر است بدانید در تولید ایزوگام شرق علاوه بر قیر از الیاف تیشو و الیاف پلی استر و فویل آلومنیومی و مواد پلیمری دیگری استفاده می‌ شود. ایزوگام شرق باعث جلوگیری از نفوذ نم و طوبت به ساختمان می شود. از ایزوگام شرق برای دیوار ها و سقف آپارتمان‌ ها و سطوح دیگر استفاده می کنند و این نوع از ایزوگام ها برای ما بسیار مناسب می باشند.

ایزوگام شرق در عایق‌ بندی بسیار کاربرد دارد. حال بعضی از این موارد را به صورت زیر بیان می‌ کنیم.

  1. پشت بام
  2. اطراف ساختمان
  3. کف حمام و آشپزخانه
  4. استخر ها
  5. دامداری‌ ها
  6. سقف‌ های شیروانی
  7. مخازن آب
  8. تونل‌ ها
  9. سد ها
  10. پارکینگ‌ ها
قیمت انواع ایزوگام شرق در تهران - صدف گستر
بهترین فروشنده انواع ایزوگام شرق همراه با تخفیف ویژه – صدف گستر

انواع ایزوگام شرق

ایزوگام های شرق دارای انواع مختلفی می باشند. ایزوگام شرق را در دو نوع ساده و یا با روکش فویل آلومینیوم تولید می کنند.
در مواردی که بخواهید فقط روی عایق را پس از نصب پوشش دهید، باید از ایزوگام ساده استفاده کنید و این ایزوگام برای این کار بسیار مناسب می باشد.
ایزوگام های دارای روکش فویل آلومینیوم را در مواردی که عایق بدون پوشش دیگر باشد، نصب می کنند. استفاده از فویل آلومینیومی ضمن زیبایی سطح کار باعث انعکاس اشعه UV خورشید و همچنین باعث کاهش جذب گرما در سقف یا دیوار ساختمان می شود.

محصولات ایزوگام شرق – قیمت انواع ایزوگام شرق در تهران

محصولات ایزوگام شرق را به صورت زیر بیان می کنیم.

  1. عایق رطوبتی ایزوگام بر پایه قیر اکسیده (BOF)
  2. عایق رطوبتی ایزوگام اصلاح‌ شده با پلیمر های پلاستیکی (BPP)
  3. عایق رطوبتی ایزوگام اصلاح شده با پلیمر های الاستیکی (BPE)
  4. ایزو پلیمر شرق (قیر مقاوم شده با پلیمر)
  5. ایزو پرایمر شرق (پرایمر آبی)
  6. ایزو لایر شرق (نوار عایق خود چسب)

عایق رطوبتی ایزوگام بر پایه قیر اکسیده (BOF)

از این نوع عایق برای جلوگیری از نشت آب در تمام سطوح استفاده می کنند. به عنوان مثال از این نوع عایق برای سقف ­های شیروانی، سقف­ های صاف و رایج، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه و غیره استفاده می کنند. این محصول دارای دو نوع، دو لایه ساده و دو لایه فویل­دار می باشد. این نوع ایزوگام دارای قیمت مناسبی می باشد.

عایق رطوبتی ایزوگام اصلاح‌ شده با پلیمر های پلاستیکی (BPP)

تفاوت این عایق های رطوبتی با هم، در مواد تشکیل­ دهنده آن ها می باشد. در این نوع عایق از قیر اصلاح شده با پلیمر های پلاستیکی استفاده می شود. در این محصول علاوه بر قیر اصلاح شده با پلیمرهای پلاستیکی از یک لایه فایبر گلاس تیشو و یک لایه پلی­ استر نبافته در پوشش آن استفاده می کنند. این محصول هم همانند محصول قبلی، دارای دو نوع، دولایه ساده و دولایه فویل­دار می باشد. این نوع عایق ها نسبت به دیگر ایزوگام ها دارای قیمت بالاتری می باشد.

عایق رطوبتی ایزوگام اصلاح شده با پلیمر های الاستیکی (BPE)

از مواد تشکیل دهنده در این نوع عایق رطوبتی نیز علاوه بر قیر اصلاح شده با پلیمر های الاستیکی از یک لایه اسپان باند و یک لایه پلی ­استر نبافته نیز استفاده می شود.

تفاوت این محصول با دیگر ایزوگام­ ها در بافت ایزوگام ها می باشد. این محصول نیز در دو لایه ساده و فویل ­دار تولید می شود.

قیمت انواع ایزوگام شرق در تهران - صدف گستر
بهترین قیمت خرید انواع ایزوگام شرق با کیفیت در تهران – صدف گستر

ایزو پلیمر شرق (قیر مقاوم شده با پلیمر)

این محصول یکی از بهترین محصولات موجود در بازار جهت عایق­ کاری می باشد. بافت این نوع ایزوگام به دلیل مواد به کار رفته در آن دارای چسبندگی بسیار زیادی می باشد. این محصول دارای کشسانی فوق­ العاده ­ای می باشد. مواد به کار رفته در این محصول دارای  قیر ۶۰-۷۰ بهینه شده با پلیمر های الاستیکی می باشد.

ایزو پرایمر شرق (پرایمر آبی)

از این محصول برای آماده کردن سطح مورد نظر پیش از نصب به کار می­ رود. بالا ترین کارایی این محصول در جذب کردن گرد و غبار سطح می باشد. از این محصول برای مقاوم کردن ایزوگام ها در بالا بردن میزان کیفیت و طول عمر مفید ایزوگام استفاده می کنند.

موارد کاربرد این محصول در محافظت از فونداسیون­ های بتنی، عایق ضد زنگ برای فلزات، آماده کردن سطح مورد نظر برای نصب ایزوگام می باشد.

حال برای استفاده از پرایمر آبی باید آن را با آب مخلوط کرد و بعد از رسیدن به غلظت مطلوب، سطح کار را با آن پوشاند.

ایزو لایر شرق (نوار عایق خود چسب)

این محصول، یک عایق پلیمری ساخته شده از قیر می باشد. این محصول را در عرض­ های مختلفی از ۵ تا ۱۰۰ سانتی متری می سازند. از این نوع محصول برای عایق ­کاری لوله­ ها و هم چنین درزگیر ها استفاده می کنند.

سخن پایانی

بهتر است از عایق های رطوبتی یا ایزوگام ها برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل مکان های مورد نظرتان استفاده کنید.

زمانی که عایق های رطوبتی را نصب می کنید می توانید از هزینه های اضافی که در زمان خرابی به شما تحمیل می شود، جلوگیری کنید.

صدف گستر چندین سال است که در زمینه تولید انواع ایزوگام ها فعالیت می کند و این شرکت تمامی محصولات را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می دهد. حال شما می توانید با بهترین قیمت انواع ایزوگام شرق در تهران را از صدف گستر تهیه کنید.

شما سروران گرامی می توانید جهت خرید انواع ایزوگام شرق و استعلام قیمت ایزوگام در تهران با مشاورین ما در صدف گستر در ارتباط باشید.

ارتباط با شرکت ایزوگام صدف گستر دلیجان

دفتر مرکزی تولید ایزوگام دلیجان :

۰۲۱۲۶۱۳۶۶۱۷

مشاوره فروش و تولید ایزوگام :

۰۹۱۸۸۶۶۲۱۲۳

ایمیل شرکت صدف گستر دلیجان :

info@sadafgostar.com

آدرس کارخانه ایزوگام : استان مرکزی، شهرستان دلیجان ، کیلومتر ۵ جاده اصفهان، شهرک صنعتی، انتهای بلوار اصلی، سمت چپ

آدرس دفتر تهران : دارآباد خیابان پورابتهاج ساختمان پزشکان پلاک۱ بلوک A طبقه ۳ واحد ۲۰

موقعیت کارخانه ایزوگام صدف گستر دلیجان در نقشه گوگل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =