قیمت ایزوگام شرق بدون نصب

قیمت ایزوگام شرق بدون نصب - صدف گستر

فروش ایزوگام شرق بدون نصب با قیمت مناسب - صدف گستر


قیمت ایزوگام شرق بدون نصب چقدر است؟

در صنعت ایزوگام، ایزوگام شرق از جمله نام هایی می باشد که همواره شنیده می شوند. تکرار این نام و نداشتن اطلاعات در رابطه با آن اندکی برای مصرف کننده گیج کننده است. از این رو ما در این محتوا قصد داریم در رابطه با ایزوگام و قیمت ایزوگام شرق بدون نصب صحبت کنیم.

جهت مطالعه محتوای ۴ دقیقه ای با ما همراه باشید.

ایزوگام شرق چیست؟

یکی از متداول ترین پرسش ها در رابطه با ایزوگام، مفهوم ایزوگام شرق می باشد. به طور کلی ایزوگام شرق یک برند مشهور تولید کننده ایزوگام است. لازم به ذکر است که ایزوگام شرق نیز همچون ایزوگام معمولی از قیر خالص ۶۰ الی ۷۰ درصد به همراه الیاف تولید شده است. اما لازم است بدانید که به طور کلی ایزوگام پوششی است که اغلب در پشت بام مورد استفاده قرار می گیرد. کار آن نیز جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به داخل سقف خانه و ساختمان است.

در میان انواع ایزوگام ها ایزوگامی همچون، ایزوگام شرق وجود دارد. این ایزوگام به دلیل کیفیت قابل توجه در ساخت آن و به کارگیری قیر خالص و مواد اولیه با کیفیت در آن از ویژگی بهتری نسبت به سایر ایزوگام های متفرقه برخوردار است. به طور کلی ایزوگام شرق به ۲ نوع ایزوگام تک لایه و دولایه تقسیم شده است. در ایزوگام های تک لایه از قیر و پلی استر دوخته در آن استفاده شده است. این ایزوگام ظرافت و انعطاف بیشتری نسبت به ایزوگام دولایه دارد. اما ایزوگام دولایه ضخامت بیشتری نسبت به ایزوگام تک لایه دارد.

قیمت ایزوگام شرق بدون نصب - صدف گستر
خرید ایزوگام شرق با کیفیت از صدف گستر

مزایای ایزوگام شرق

  1. ایزوگام شرق دچار پوسیدگی نمی شود و دارای قابیلت های انعطاف پذیری بالا است.
  2. این نوع ایزوگام به جهت دارا بودن پلی استر در مقابل فشار های احتمالی ساختمان مقاومت بالایی دارد.
  3. در تولید ایزوگام شرق از پلی استر متراکم برای جلوگیری از نفوذ آب استفاده می شود.
  4. ایزوگام شرق عمر بسیار بالایی دارد. چرا که با بهترین کیفیت قیر پلیمری تولید شده است.
  5. ایزوگام های دلیجان در گرما و سرما از خود مقاومت بسیار خوبی نشان می دهند.
  6. ایزوگام شرق دلیجان پس از گذراندن آزمون های گوناگون در آزمایشگاه های کارخانه، ضریب پایداری بالایی دارد.

نمایندگی فروش ایزوگام شرق دلیجان

یکی از شهرهایی که در صنعت تولید ایزوگامبسیار مشهور است، دلیجان (یکی از شهرستان های استان مرکزی) می باشد. از این رو انواع ایزوگام تولیدی در این منطقه با نام ایزوگام دلیجان وارد بازار می شوند. ایزوگام هایی همچون ایزوگام شرق دلیجان، ایزوگام البرز دلیجان و … بهترین ایزوگام های موجود در بازار هستند. البته نکته قابل توجه این است که باید ایزوگام شرق دلیجان را از نمایندگی معتبر فروش آن تهیه کرد. چرا که بسیای از تولید کنندگان ایزوگام بی کیفیت با سوء استفاده از نام ایزوگام دلیجان، ایزوگام بی کیفیت را به بازار عرضه می‌ کنند. از این رو بهترین راه برای خرید این نوع ایزوگام ها خرید آن از یک مرکز معتبر است.

ویژگی ها و مشخصات ایزوگام شرق دلیجان چیست؟

ایزوگام شرق ویژگی ها و مشخصات خاص و منحصر به فردی دارد. در واقع این ویژگی ها آن را از دیگر ایزوگام های تولیدی و به فروش رفته در بازار متمایز می کند. از میان این ویژگی های منحصر به فرد می توان از قابلیت انعطاف پذیری عالی این محصول یاد کرد که در نوع خود مثال زدنی است. از دیگر ویژگی های قابل توجه این محصول تولیدی می توان به داشتن ضریب پایداری بسیار بالا و همچنین عمر طولانی این عایق رطوبتی مرغوب اشاره نمود.

قیمت ایزوگام شرق بدون نصب - صدف گستر
برترین تولید کننده ایزوگام شرق در تهران – صدف گستر

قیمت ایزوگام شرق بدون نصب

برخی از افراد تمایل دارند که برای نصب ایزوگام از طریق نصاب های شرکتی که از طریق آن برای خرید ایزوگام اقدام کرده اند استفاده نکنند. قیمت ایزوگام شرق بدون نصب از درب کارخانه برای هر یک از رول ها به مراتب کم تر از زمانی است که خرید مستقیم از کارخانه نیست. البته عوامل زیادی می توانند بر روی قیمت ایزوگام شرق بدون نصب از درب کارخانه اثر داشته باشند.
با توجه به شرایط اخیر بازار و افزایش قیمت دلار نمی توان قیمت ایزوگام شرق بدون نصب را به طور دقیق اعلام کرد. تنها راه ممکن در این زمان یاری خواستن از تیمی کارشناس و مشاور در حوزه مسائل مربوط به ایزوگام و کسب اطلاعاتی دقیق در رابطه با قیمت روز بدون نصب از آن ها می باشد.

جمع بندی

همانطور که پیش تر ذکر کردیم گاهی ممکن است از نام یک برند جهت فروش بیشتر بیشتر سوء استفاده شود. از این رو یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از این کار، خرید از نمایندگی فروش می باشد. مجموعه صدف گستر یکی از مراکز فروش و نصب ایزوگام شرق در تهران می باشد.

این مجموعه ایزوگام مورد استفاده خود را از دلیجان و از تولید کننده اصلی تهیه می کند. به عبارت دیگر صدف گستر دلیجان یکی از نمایندگی های ایزوگام شرق دلیجان در تهران است. از این رو برای خرید ایزوگام مرغوب و با کیفیت مناسب برای مناطق گرمسیری مانند تهران بهترین راه خرید از نمایندگی فروش این ایزوگام در تهران است.

همچنین صدف گستر خود نیز یکی از بهترین تولید کنندگان ایزوگام در تهران می باشد. شما سروران گرامی می توانید برای کسب اطلاعات در رابطه با قیمت ایزوگام شرق بدون نصب و دریافت مشاوره رایگان با مشاوران  خبره ما در صدف گستر در ارتباط باشید.

از همراهی همیشگی شما سروران گرامی سپاس گزاریم
تحریریه صدف گستر

ارتباط با شرکت ایزوگام صدف گستر دلیجان

دفتر مرکزی تولید ایزوگام دلیجان :

۲۶۱۳۶۶۱۷ ۲۱ ۹۸+

مشاوره فروش و تولید ایزوگام :

۹۱۸۸۶۶۲۱۲۳ ۹۸+

ایمیل شرکت صدف گستر دلیجان :

info@sadafgostar.com

آدرس کارخانه ایزوگام : استان مرکزی، شهرستان دلیجان ، کیلومتر ۵ جاده اصفهان، شهرک صنعتی، انتهای بلوار اصلی، سمت چپ

آدرس دفتر تهران : دارآباد خیابان پورابتهاج ساختمان پزشکان پلاک۱ بلوک A طبقه ۳ واحد ۲۰

موقعیت کارخانه ایزوگام صدف گستر دلیجان در نقشه گوگل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 18 =