قیمت هر متر ایزوگام شرق چقدر است؟

قیمت هر متر ایزوگام شرق چقدر است؟ - صدف گستر

خرید ایزوگام شرق با قیمت مناسب - صدف گستر


فواید و قیمت هر متر ایزوگام شرق چقدر است؟

امروزه از مواد عایق های پیش‌ ساخته بر پایه قیر یا ایزوگام ها در بسیاری از مکان ها استفاده می کنند. ایزوگام ها دارای عمرمفید بسیار زیادی می باشند. حال خرید این ایزوگام ها ما را با صرفه اقتصادی بسیار زیادی رو به رو می کند. ایزوگام ها دارای مدل ها و انواع مختلفی می باشند. حال ایزوگام های شرق به دلیل عدم پوسیدگی و وزن بسیار سبک دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین خریداران می باشند. مهم ترین فواید ایزوگام شرق در برابر عواملی همچون آب، رطوبت، گرما، سرما و اشعه ماوراء بنفش خورشید می باشد. به همین دلیل ایزوگام شرق جزء مهم‌ ترین عایق‌ هایی هست که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این ایزوگام ها دارای قیمت های مختلفی می باشند و قیمت ایزوگام ها به عوامل مختلفی وابسته می باشد. حال در این مقاله می خواهیم به سوال رایج قیمت هر متر ایزوگام شرق چقدر است؟ پاسخ دهیم.

لطفاً برای مطالعه مطالب ۴ دقیقه ای ذیل با ما همراه باشید.

فواید ایزوگام شرق

استفاده از ایزوگام شرق باعث عایق شدن سطح بام منزل یا ساختمان در برابر رطوبت و موارد آسیب پذیر دیگر می شود. حال با تهیه ایزوگام های شرق و استفاده از این ایزوگام ها می توانید با خیال راحت از نم، رطوبت و نشتی آب در امان بمانید. وزن سبک این ایزوگام ها، سنگینی زیادی را به ساختمان ها تحمیل نمی کنند. معمولاً این ایزوگام ها در هر متر مربع حدود کمتر از ۴ کیلو گرم وزن دارند. قیمت تمام شده ایزوگام شرق بسیار مناسب و مرقون به صرفه می باشد. بهتر است بدانید ترمیم این ایزوگام ها بسیار آسان می باشد.

مراحل نصب ایزوگام شرق

نصب ایزوگام شرق دارای مراحل مختلفی می باشد که به صورت زیر آن ها را بیان می کنیم.

  1. تنظیم کردن ایزوگام
  2. تمیز کاری سطح مورد نظر
  3. لبه های ایزوگام
  4. حرارت دادن

تنظیم کردن ایزوگام

بهتر است بدانید برای تنظیم کردن ایزوگام باید در ابتدای کار از پایین ترین نقطه یا از ابتدای شیب، سطح ایزوگام را باز کنید و پس از باز کردن، ایزوگام را بر اساس این سطح تنظیم کنید. حال برای شروع ایزوگام کردن باید از کفشور ها استفاده کنید. بهتر است داخل کف خواب ها و لوله ها را ایزوگام و عایق بندی کنید.

تمیز کاری سطح مورد نظر

اگر سطحی که می خواهید ایزوگام کنید سیمانی باشد پس باید در ابتدا برای ایزوگام کردن سطح مورد نظر آن را تمیز کنید. پس از تمیز کاری باید روی سیمان را از قیر خالص بپوشانید یا از چسبندگی خود ایزوگام کمک بگیرید و سطح را بپوشانید.

لبه های ایزوگام

برای این که ایزوگام به درستی نصب شود نباید لبه های ایزوگام زیادی روی هم قرار بگیرند. معمولاً استاندارد روی هم افتادن لبه های ایزوگام تقریباً در حدود ۱۰ سانتی متر می باشد. اورلب یا روی هم افتادگی لبه های ایزوگام ها را کارخانه ای که ایزوگام را از آن تهیه می کنید، مشخص می کند.

حرارت دادن

ایزوگام ها را باید در حدی حرارت داد و گرم کرد تا فقط خاصیت چسبندگی اش فعال شود. معمولاً خاصیت این چسبندگی را با تغییر رنگ نوشته های ایزوگام متوجه می شوید.
قیمت هر متر ایزوگام شرق چقدر است؟ - صدف گستر
بهترین قیمت فروش هر متر ایزوگام شرق در تهران – صدف گستر

قیمت ایزوگام شرق چگونه محاسبه می‌ شود؟

مبنای محاسبه قیمت انواع ایزوگام ها بر اساس متراژ آن ها می‌ باشد. این متراژ نیز همان متراژ ایزوگامی است که بر روی سطح مورد نظر قرار می‌ گیرد. بهتر است بدانید که متراژ سطح بر روی متراژ ایزوگام به کار برده شده در سطح مورد نظر تاثیری ندارد. معمولاً اختلاف متراژ ایزوگام در دور کانال های کولر و دیواره های اطراف پشت بام می باشد. از طرفی تیکه کاری های دور پشت بام هم ما را با اختلاف متراژ رو به رو می کند.

قیمت ایزوگام شرق به چه عواملی بستگی دارد؟ | قیمت هر متر ایزوگام شرق چقدر است؟

به طور کلی قیمت ایزوگام شرق به عوامل متعددی بستگی دارد که بعضی از این عوامل را به صورت زیر بیان می کنیم.

شرکت های تولید کننده

یکی از این عوامل تاثیر گذار بر قیمت ایزوگام ها شرکت‌ های تولید کننده ایزوگام ها می باشند. معمولاً این شرکت‌‌ ها برای پایین نگه داشتن قیمت های این ایزوگام ها، آن ها را طوری طراحی می‌ کنند که ارتفاع آن از چهل میلی‌ متر (۴۰mm) و وزن هر رول آن از چهل کیلو گرم پایین‌ تر نباشد. این ایزوگام ها نیز به سطح مورد نظر وابسته می باشند و هر چقدر سطح وسیع تر باشد، باید از ایزوگام ها با متر مربع بیشتری استفاده شود و به همین دلیل قیمت ایزوگام نیز بالاتر می رود.

 رول ایزوگام

بهتر است بدانید برای خشک کردن لایه های ایزوگام از درایر های خشک کننده استفاده می کنند و سپس در آخر ایزوگام را درون دستگاه رول کن وارد می کنند. در نهایت این ایزوگام به طول ۱۰ متر حول میله‌ ای مخروطی شکل رول می گردد. پس از رول شدن، ورقه های کات شده را توسط پرت کننده به بیرون پرتاپ می کنند.

رول ایزوگام نیز بر قیمت ایزوگام شرق تاثیر بسیار زیادی دارد. عواملی مانند نوع قیر به کار برده شده در ساخت ایزوگام و تیشوی وارداتی نیز بر روی قیمت رول ایزوگام تاثیر بسیار زیادی دارد. بهتر است بدانید که تیشو، یکی از مواد اولیه‌ ای است که در ساخت ایزوگام به کار می‌ رود. حال پلی استر های به کار رفته در ایزوگام نیز درجنس روکش و پوشش خارجی ایزوگام و هم بر روی رول ایزوگام  تاثیر می گذارد. عوامل مختلف دیگری همچون ضخامت و وزن رول ایزوگام نیز بر قیمت ایزوگام شرق تاثیر بسیار زیادی می گذارند.

قیمت هر متر ایزوگام شرق چقدر است؟ - صدف گستر
خرید هر متر ایزوگام شرق با بهترین قیمت در تهران – صدف گستر

محاسبه قیمت هر متر ایزوگام شرق

محاسبه قیمت هر متر ایزوگام شرق به عوامل متفاوتی بستگی دارد که چند مورد از  این عوامل را به صورت زیر بیان می کنیم.

  1. متراژ سطح مورد نظر
  2. دستمزد افراد
  3. میزان پستی و بلندی سطح مورد نظر
  4. وزن ایزوگام
  5. جنس به کار رفته در ایزوگام
  6. ضخامت ایزوگام
  7. تعداد رول های مصرف شده

سخن پایانی

در پاسخ به سوال قیمت هر متر ایزوگام شرق چقدر است؟ می توان گفت امروزه برای این که از خرابی های احتمالی جلوگیری کنید بهتراست که ساختمان های خود را با نصب ایزوگام های شرق بیمه کنید. حال قیمت هر متر ایزوگام شرق به عوامل مختلفی همچون تعداد رول های مصرف شده و وزن ایزوگام و متراژ ایزوگام استفاده در ساختمان ها وابسته می باشد.

شرکت صدف گستر یکی از بهترین شرکت های تولید کننده ایزوگام شرق می باشد. این شرکت در زمینه تولید انواع عایق های رطوبتی فعالیت می کند. این شرکت ایزوگام های شرق را با بالاترین کیفیت تولید می کند.

شما سروران گرامی می توانید جهت استعلام قیمت ایزوگام شرق با مشاورین ما در صدف گستر دلیجان در ارتباط باشید.

ارتباط با شرکت ایزوگام صدف گستر دلیجان

دفتر مرکزی تولید ایزوگام دلیجان :

۰۲۱۲۶۱۳۶۶۱۷

مشاوره فروش و تولید ایزوگام :

۰۹۱۸۸۶۶۲۱۲۳

ایمیل شرکت صدف گستر دلیجان :

info@sadafgostar.com

آدرس کارخانه ایزوگام : استان مرکزی، شهرستان دلیجان ، کیلومتر ۵ جاده اصفهان، شهرک صنعتی، انتهای بلوار اصلی، سمت چپ

آدرس دفتر تهران : دارآباد خیابان پورابتهاج ساختمان پزشکان پلاک۱ بلوک A طبقه ۳ واحد ۲۰

موقعیت کارخانه ایزوگام صدف گستر دلیجان در نقشه گوگل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =